نکات مهم جهت بهبود عملکرد سئو

نکات مهم جهت بهبود عملکرد سئو تجارت الکترونیکی ، SEO جهت بهبود عملکرد جستجو

نکات مهم جهت بهبود عملکرد سئو ،برخی از صنایع مانند مسافرت و جهانگردی بسیار سخت گیر می شوند

در حالی که برخی از مشاغل تجارت الکترونیک یا ارائه خدمات مورد نیاز مردم (یعنی بزرگنمایی) در حال حاضر رونق می گیرند.

Google اخیراً یک سری ارسال وبلاگ را راه اندازی کرده است که شامل مطالعاتی در مورد چگونگی کمک SEO به مشاغل است.

این موضوع برای  متقاعد کردن یک رئیس بسیار کمک می کند

که سرمایه گذاری در SEO یا پیاده سازی داده های ساخت یافته

می تواند برای تجارت خوب باشد.

در اولین پست وبلاگ خود ، آنها با مبانی سرمایه گذاری در سئو و چگونگی کمک به یک شرکت شروع به کار کردند.

همه شرکت ها باید این مسئله را جدی بگیرند زیرا SEO بسیاری از ترافیک و درآمد بسیاری از مارک ها را هدایت می کند .

نکته آخر این است که گوگل برای نشان دادن ارزش ، منابع را در پشت این قرار می دهد و اگر SEO درست انجام شود ،

می تواند درآمد افزایشی زیادی را برای تجارت شما ایجاد کند .

رفتار کاربر همچنان به تغییر خود ادامه می دهد تا کاربران نهایی به صورت آنلاین چیزهای بیشتری را خریداری کنند

در اینجا لیستی از ۵ چیزهایی وجود دارد که شرکت های تجارت الکترونیک می توانند در سایت های خود ممیزی ،

بازبینی و / یا پیاده سازی کنند تا بتوانند ترافیک ارگانیک را افزایش دهند و درآمد بیشتری کسب کنند

بیشتر بخوانید: احتمال افشای الگوریتم جستجوی گوگل برای SEO
۱- به روز کردن لیست های تجاری

مدیریت ساعات کاری و تعطیلی فروشگاه ها برای مشاغل ضروری است که در حال حاضر باز هستند

(به عنوان مثال ، سوپر مارکت ها ، داروخانه ها ، موسسات غذایی و پمپ بنزین ها و غیره) .

مقررات به طور مداوم در حال تغییر هستند و ساعات مداوم در حال تغییر هستند

بنابراین خوب است که مشاغل همچنان به روز کردن ساعت خود از طریق جستجوی محلی ادامه دهند.

والمارت محلی من ۲۴ ساعته بود که باز بود اما حالا که من جستجو کردم تا ببینم آیا آنها باز هستند ،

ساعت ۸ بعد از ظهر بسته می شود. خوشحالم که این کار را کردم قبل از اینکه ۱۵ دقیقه سوارماشین شوم و تا  فروشگاه بروم .

جستجوی محلی برای به روزرسانی مشاغلی که به طور موقت بسته شده اند

یا ساعت خود را تغییر داده اند بسیار مهم است.

یکی از مواردی که می خواهم ببینم موجودی در زمان واقعی در نتایج جستجوی محلی است.

ممکن است در خواب باشم اما چیزهایی مانند ضد عفونی کننده دست ، سفید کننده و صابون ها یافتن آن دشوار است .

اگر یک ارائه دهنده جستجوی محلی و Google بخواهند موجودی را در لیست ها اضافه کنند ، این بهترین تجربه کاربر خواهد بود.

با دانشنامه عصر ارتباطات مشرق زمین بروز باشید
نکات مهم جهت بهبود عملکرد سئو
اخبار روز IT را با بخوانید

نتایج جستجوی محلی نیز به تازگی به روز شده است

تا گزینه های تحویل ، صرف غذا و راه اندازی را نشان دهد که با ارائه اطلاعات ارزشمند به کاربران تجربه بهتری را ارائه می دهد .

در دراز مدت ، شما می خواهید لیست های شغلی خود را بهینه کنید

تا در نتیجه جستجوی محلی و برای نمایش داده های مبتنی بر موقعیت مکانی ظاهر شوید .

برای این کار روشهای زیادی برای بهینه سازی لیست های شغلی شما وجود دارد ، از جمله:

بیشتر بخوانید: حذف محتوای ناکارآمد جهت افزایش SEO
دریافت نظرات مثبت

نام ، آدرس و شماره تلفن های خود را به روز کنید.

داشتن محتوای بهینه و بومی شده.

استناد.

یشتر بخوانید: ابزارهای مهم رایگان برای SEO
۲- افزودن و به روزرسانی داده های ساخت یافته

بسیاری از شرکت ها ، رویدادهای خود را به سمت وقایع مجازی سوق داده اند.

اگر به دنبال برخی از رویدادها هستید ، ممکن است آنها به صورت غیر فعال ظاهر شوند .

یکی از مراجعان ما این رویداد را که در نمودار دانش نشان داده شده است

لغو کرد اما مشتری می خواست آن را برای رویداد مجازی به روز کند ، بنابراین ما موارد زیر را انجام دادیم.

بازخورد ارسال شده در مورد زمان و تاریخ نادرست.

Google اخیراً انواع جدیدی از برنامه های رویداد را برای رویدادهای مجازی ، به تعویق افتاد و لغو رویدادها اضافه کرده است.

مشتری کد را در صفحه وب اضافه می کند  و اطلاعات خیلی سریع در SERP ها به روز شد.

بیشتر بخوانید: استراتژی ثبت دامین
۳- انجام ممیزی فنی

موارد زیادی وجود دارد که سایت های تجارت الکترونیک را از مشاهده خوب در صفحات نتیجه جستجو می ترساند.

بر اساس تجربه ، موارد مشترکی از جمله :

کپی کردن مطالب به دلیل URL های آسان ایندکس شده و کانونی نشده.

نداشتن استراتژی تغییر مسیر مناسب. بعضی از مارک ها فورا محصول را از بازار خارج می کنند

و این کار درستی نیست. باید یک استراتژی جهت گیری مناسب تنظیم شود.

بار ضعیف : به دلیل تعداد زیادی اسکریپت مختلف که ممکن است

در حال اجرا نباشند و باعث می شوند صفحه بار بیشتری لود شود . تصاویر سنگین نیز یک مشکل شایع است.

نقشه های XML که به طور خودکار برای افزودن صفحات یا دسته بندی محصولات جدید به روز نمی شوند.

اگر سایت شما از ساختار خوبی برخوردار است ، به هر حال صفحات شما باید برداشت شوند ،

اما نقشه های XML به شما کمک می کند ، به خصوص اگر سایتی دارید که دارای چند صفحه است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم ایجاد برنامه SEO قوی برای شرایط بحرانی وشیوع کرونا
صفحات با طرح محصول مشخص نشده اند :

ساختار URL نامناسب با پارامترها و پوشه های اضافی که احتمالاً توسط CMS شما ایجاد می شود .

بازدید فنی برای کمک به گرفتن خطاهایی که به سایت شما آسیب برساند ضروری است.

نکات مهم جهت بهبود عملکرد سئو ، با دانشنامه عصر ارتباطات مشرق زمین بروز باشید

۴- ایجاد و بهینه سازی محتوا

داشتن محتوا با کیفیت بالا و رضایت کاربر از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک دارای صفحات محصول و توضیحات و حتی صفحات دسته ای هستند که دارای محتوای محدود هستند.

ما همچنین در دنیایی زندگی می کنیم که کاربران از آنها سؤال می کنند

و آن سؤالات با پاسخ باید در استراتژی محتوا شما گنجانده شود تا محتوا و صفحات شما یکپارچه تر شود.

همه کسانی که به سایت شما می آیند در مرحله خرید نیستند .

برخی از کاربران در مرحله اطلاع رسانی قرار دارند و می خواهند قبل از خرید اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب کنند .

اگر توضیحات محصول و سایر اطلاعات موجود در صفحه نمی توانند به این سؤال پاسخ دهند ، چرا من آن را خریداری می کنم؟

برندها همچنین باید ممیزی محتوا را انجام دهند و یا اینکه آژانس آنها ممیزی محتوا را در آن سایت انجام دهد تا ببیند

آیا محتوای قدیمی وجود دارد که می تواند به روز شود ، حذف شود یا با سایر محتوا ادغام شود تا مفیدتر و مرتبط تر شود.

بیشتر بخوانید: انواع آدرس دهی در شبکه های IP
۵- Google Shopping

Google اخیراً لیست نتایج محصولات رایگان را برای نتایج خرید بازرگانان باز کرده است.

خرده فروشان “در معرض رایگان میلیون ها نفر از مردم قرار می گیرند که هر روز به دلیل نیازهای خرید خود به Google مراجعه می کنند.”

از همه نکات ، این یکی از مهمترین هاست و همه خرده فروشان باید هم اکنون از این مزیت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: انواع آدرس دهی در شبکه های IP
بسته بندی کردن

سئو یکی از مهمترین کانال بازاریابی برای اکثر مارک ها است که بهترین ROI را ارائه می دهد.

اکنون بذرها را بکارید و آن را در طول زمان رشد دهید تا درآمد افزایشی و ترافیک بسیار ماهرانه ای برای آینده ایجاد شود .

الگوریتم Google مبتنی بر دستگاه است و رفتار کاربر تغییر کرده و باعث تغییر الگوریتم می شود.

هنگامی که الگوریتم یادگیری ماشین پس از بازگشت رفتار کاربر به حالت عادی ، به یادگیری خود ادامه می دهد ،

مارک هایی که یک تجربه محتوای خوب را ایجاد می کنند ،

به سؤالات پاسخ می دهند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهند در صدر SERP قرار می گیرند.

قبل از این که خیلی دیر شده عمل کنید

بیشتر بخوانید: تکنیک ساخت لینک برای بهبود سئو

اُکا مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *